PLuviofiL

PLuviofiL
@ferhadnemlib
Oysa bizim bütün güzelliğimiz, yaşadıklarımızla düşündüklerimiz arasındaki acıklı çelişkinin yansımalarından ibaretti.
Sabahattin Ali
“Herkes tabii olanı kabul eder, ortada ne hayal sükûtu, ne inkisar kalır... Bu halimizle hepimiz acınmaya layıkız; ama kendi kendimize acımalıyız. Başkasına merhamet etmek, ondan daha kuvvetli olduğunu zannetmektir ki, ne kendimizi bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur... Artık gidelim mi?”
Sayfa 93·Kitabı okudu
Reklam
Sezen Aksu
Her insan biraz romandır, kahramandır, biraz yalandır.
Bazı şeyler var ki söylenmiyor, biz seninle sözleri susarak aştık. youtu.be/-aW8x1jTA2U
Müzik
Sakin göllerin kuğusuyduk, olmasaydı sonumuz böyle... youtu.be/vVqZ66OQViE
Müzik
Ahmet Kaya
Bazen bir uçurum kalır, bazen de martıların ardından. Velvele koparan bir leş kalır, bir intihar gibi puşt olunca sevdalar.!
Reklam