Yanınızdaki kişiye değer verin
Kırmayın onu
Durup durup sevdiğinizi söyleyin
Özel hissettirin
En ufak bir şeyde bitti demeyin, ağlatmayın, üzmeyin
Neden m
Çünkü ölümün saati yok
Belki son sarılmanızdır belki son görüşünüzdür.
Belki saatler sonra ona değil de artık toprağına dokunacaksınız
O değil de toprağını öpeceksiniz
Belki ettiğiniz kavgalara bile pişman olacaksınız
Keşke yanımda olsa da sarılsam diyeceksiniz
Sevdiklerinizin değerini kaybettikten sonra değil şu an bilin
Toprak aldığında geri vermez, çünkü ölümün saati yok...