Özlediklerim var, kokusuna hasret sesine ve sohbetine özlem duyduklarım var.
Ah keşke burda yanı başımızda olsa dediklerimiz var.
Sabahlara kadar konuşmak vardı şimdi..
Ama bunların hepsi birer özlemim ve içime gömdüklerimdir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yürek yanar kor gibi
Yokmu buna bi çağre
Yanmak buna çözüm mü
Yok olsan pare pare
Derler, sevenin yükü ağırdır
Taşımasını bilene,
Açma benim yaramı
Ne merhem olur derdime
Ayrılık acısı ağırdır
Yaşayınca anlarsın
Sen de benim gibi
Deli olur yaşarsın