Avlu da sessiz görünüyordu ama önsezisi kötü şeyler olacağını hissettiriyor, yüreğini sıkıyordu.Neler olmuştu? Oruzkul gene dövmüş müydü zavallı Bekey'i? Zil zurna sarhoş muydu gene? Başka neler olmuştu neydi bu sessizliğin anlamı? Bu saatte dışarıda niçin kimseler yoktu? "İşler yolunda gidiyorsa bende gider o nalet tomruğu çıkarırım çaydan. Oruzkulun canı cehenneme!."dedi kendi kendine "ona bulaşmamalı,istediklerini yapmak ve olanları unutmak en iyisi. Bir eşşeğe eşşek olduğunu ispat edemezsin ki!."