buradan da yazayımda bari için soğur belki
aylardır sağlıkta atama bekliyoruz her gün acaba bugün atama olacak mı bir haber görür müyüz diye haber sitelerinde dolaşıyorduk bugün bir anda aylardır gelmeyen atama haberinin tersine 3 günde kabul edilmiş olan bir mülakat haberiyle karşılaştık. yaşadığımız hayal kırıklığı sinir ve üzüntüyü tahmin edemezsiniz. tam allahım bu yıl bu sıralamayla atanırım inşallah dediğimde bu haberi duymak bana hiç iyi gelmedi gerçekten. allah benimle aynı durumda olanlara da sabır versin
"Derler ki ev dediğin kalbinin güvende olduğu yerdir, yalnızken gittiğin, kemiklerini bile dinlendirdiğin, başını yasladığın, yatağını hazırladığın yerdir."