ferit gül

ferit gül
@feritgul_3
Dostoyevski/Llosa/ Marai
"Şimdi anlıyorum ki, üniversiteye gitmenin ve bir eğitim almanın en önemli nedenlerinden biri, tüm hayatınız boyunca doğru olduğuna inandığınız şeylerin doğru olmadığını ve hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını öğrenmekmiş."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

ferit gül

, bir kitabı okumaya başladı
Daniel Keyes
8.8/10 · 36,9bin okunma
8/10
·133 syf.··
Beğendi
·
2026 17. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2026 23:23
Kıymetlim Llosa "Ne yazsa okurum" dediğim, yazdıkları üzerine görüşümü söylerken de çok tarafsız olamayacağım bir yazar. Evet, kitap çok erotizm dolu. Belli yerler bazı okurlara rahatsız edici gelebilir. Şimdiye kadar okuduklarımdan çok farklı bir tarzı var. Tablolardan hareket edilerek oluşturulan kurgu bölümleri de ilginç. Okuyanlar da çok beğenmiş gibi durmuyor ama ben beğendim, o ne yazsa beğenirim:Çünkü o benim çok geç bulduğum ama çok erken kaybettiğim Llosa'm...
Üvey Anneye ÖvgüMario Vargas Llosa · Can Yayınları · 2020444 okunma

ferit gül

, bir kitap okudu
8/10
·133 syf.··
Beğendi
·
10 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2026 23:23
·
2026 17. kitabı
Mario Vargas Llosa
7/10 · 444 okunma
9/10
·215 syf.··
Beğendi
·
2026 16. kitabı
·
76 günde okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2026 11:30
Yüreğime hiç bu kadar dokunmamıştı bir kitap, son zamanlarda, hiç bir kitap hiç bu kadar içime işlememişti... Hiçbir kitapta yoktu eşyalarla konuşan bir çocuk, tabii ki tanıdıktı çocuklukta tatili simgeleyen bahar, tabii ki bana da aşina ilk aşk heyecanı. Ama hiç bir kitapta yoktu annesinin kendisinden çok babasına düşkünlüğünü kıskanan bir çocuk...çocuğunun üstüne düşemeyen bir annenin trajedisi yoktu. Ne acıydı bir kadının sakladığı resme bakarak gizli gizli ağlamasının sebebini öğrenmek...Ne kadar güzeldi Aydın'la devrim heyecanı... dünyayı değiştirebileceğini hatırlamak, bir o kadar acı, artık senin dünyayı değil ama dünyanın seni değiştirdiğinin farkına varmak... Her bir sözcük için sonsuz kez teşekkürler Esra Kahya... Kalemine sağlık diyeceğim ama kelimeler sanki kalemden değil kalpten dökülmüş gibi...
Edebiyat & Roman
Tepsideki MelekEsra Kahya · İletişim Yayınları · 2025201 okunma