Benim hala Umudum var.
Unutma Umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez. Korktukça tutsak, Umut ettikçe özgürsün. Tüm dünya vazgeç dediğinde Umut fısıldar...
Bir kez daha dene.
Konusu ve içerdiği anlam itibariyle çok güzel amma velakin kitap içeriği çok basit.Öyle derinden etkileyecek dilaloglar yok.Zaten bir anda bitiyor kitap .Şöyle diyecek olursak giriş bölümü var gelişme ve sonuç bölümü yok.