Umut

Umut
@fermanlideli
Benim hala Umudum var. Unutma Umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez. Korktukça tutsak, Umut ettikçe özgürsün. Tüm dünya vazgeç dediğinde Umut fısıldar... Bir kez daha dene.
Yanılgı
"En büyük yanılgı"dedi Köstebek, "Hayatın mükemmel olması gerektiğidir."
Mundıkitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Affetmek
"Genellikle en zor kendini affediyorsun"
Sayfa 51 - Mundıkitap
İyilik
"Kendine iyi davranmak ,yapabileceğin en büyük iyiliklerden biri,"dedi köstebek
Sayfa 48 - Mundıkitap
1000Kitap
Dürüstlük
Mutlu etmek için dürüstlüğü elden bırakabiliyordun
Sayfa 46 - YKY
Önce Hangisi
Sokakta çiftler gördüğümde kendi kendime şunu soruyorum: Önce hangisi ölecek?
Sayfa 45 - YKY