Ne kötü şey bir idam mahkumu olmak... Öleceğini bile bile koca bir hayatın son dakikalarını yaşamak... Böyle şiddetli bir gerçekliğe dayanmak çok zor. İyi ki ölüm birdenbire geliyor. İyi ki ne zaman öleceğimizin sırrına vakıf değiliz. Bilmemek de mutlulukmuș sahiden.Tavsiye edilir...
senin mutlu olmana ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler.'' sözüyle tanışmamı sağlamış kitaptır kendisi. okuduğumda bir cümle ancak bu kadar anlamlı olabilir demiştim.Okumuyanlara Şiddetle tavsiye ederim...