Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
+ Neden mutlu olmalıyım?
- Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.
+ İyi ki bir defa geliyoruz Portuga.
- Neden?
+ İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Daha çok anlat” dedim.
“Hoşuna gidiyor mu?”
“Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.”
“Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?”
“Gider gibi yaparız.”
Tam bir hayal kırıklığı, içerisinde geçen çokça argo kelimeler ve basit hayat yaşantısını anlatan bir kitap. Bu kadar güzel eser varken bunu okumak sadece zaman kaybı olduğunu düşündüm, Okuduğum en kötü kitap bile diyebilirim..