O halde? Ne yapmamız gerekli? Biz de tekleşmeyi kabul mü etmeliyiz? Öteden beri kimi kalemşörlerin ve zevatın yaptığı gibi biz de askeri diktatörlerimizin, baskıcı rejimlerimizin, bağnaz dincilerimizin, bizden mutlak itaat isteyen siyasal lider ve sistemlerimizin, antidemokratik ve hoşgörüsüz şeflerimizin birer vekanüseri, methiye dizicisi mi olalım? Kralın çıplak olduğunu görmeyelim mi, söylemeyelim mi?