¶¶
"...Bediüzzaman’ın da dediği gibi;
"İman insanı insan eder, belki insanı sultan eder..."
İmanı elde ettikten sonra karıncayı incitmekten çekinen birinin bir insanı incitmesi ne mümkün?"
¶¶
¶¶
"...bir siyasetçiyi, bir futbolcuyu, bir dizi karakterini anlatabildiğim kadar;
Rabbi'mi anlatamıyor, tanımıyordum...
Nerede kaldı ki izah ve ispat edeyim, ahireti anlatayım?"
¶¶
Dünyanın en çok okunan kilaplarından biri... Bir pilotun gözünden büyüklerin dünyasına küçüklerin bakış açısından sıra dışı eleştiriler... Bir çocuk kitabı gibi görünse de nereden baksanız iyi bir yaşam felsefesi metni. Altın saçlı ufaklıktan büyüklerin öğrendiği çok şey var: Bakmaya değil görmeye çalışmak...
Başkalarını değil kendini yargılamak...
Kendini asla fazla ciddiye almamak...
Bazen sevdiklerinizin özgürce gitmesine izin vermek...