Nisa

Nisa
@fevkelarz
kendine hâr'dır herkesin gönül sızısı...
"Gözyaşıymış insanın insana raptolduğu cevher." İsmet Özel
Şiir
Reklam
İnsan bir şeyden haz alabilmek için o şeyin yokluğunu, ızdırabını tatmaya muhtaç. Açlık gibi, soğuk gibi, yalnızlık gibi. Ama istenen bir kere ele geçti mi verdiği haz sönüp gidiyor. Yani geçici şekilde tatmin olmak mümkün ama mutlu bir hâlde sürekli kalmak imkânsız. Mutlu olmak insan tabiatına aykırı mı yoksa ? Sigmund Freud
İyilerde ne inanç ne umut kaldı artık, Oysa kötüler coşkun, kabına sığamıyor. William Butler Yeats
İlişkiler
Barış ve Eşitlik
Eşitlik isteyenler barışı, barış isteyenler eşitliği dışlamak zorundadır.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Hukuk