Feyza

Bu hayatta insanın insana ihtiyacı vardı ve yüreğimin ta derinlerinde bir yerde, onun tek dostum olduğunu hissediyordum.
Sayfa 203·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Tarif edersin. Ben biraz yabancıyım da.” “Biliyorum,” dedim. “Hangimiz değiliz ki?”
Sayfa 147·Kitabı okudu
“Gerçek acı sessizdir.” dedim. “Bir huzurevi gibi.”
Sayfa 85·Kitabı okudu
….ama kendime yakıştıramadım. Bilmiyorum, belki de sadece üşendim.
Şimdi aramız iyi sayılır ama biliyorum, bir açığımı yakasalar acımazlar… Sorun değil, en azından insan doğasını gerçekçi biçimde yansıtıyorlar.
Sayfa 19·Kitabı okudu