Feyza

Feyza
@feyzaydinn
10/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2024 30. kitabı
En sevdiğim kitaplardan birisi oldu. Harikaydı. Kitap bölüm bölüm olduğu için sıkıcı değildi. Bence akıcıydı. Ayrıca kitaptaki alıntılar, kitabın size kendinizi sorgulatışı o kadar güzel ki... Herkese önerdiğim bir kaç saatte bitirilebilecek çok güzel bir kitaptı.
İnceleme
Büyü DükkanıYeşim Türköz · Epsilon Yayınları · 20234,621 okunma