"Acı da iyi bir duygudur, incinen kısmın henüz çürümemiş olduğunu gösterir." diyor Spinoza. His varsa, henüz bir şeyler bitmemiştir. İkişkilerin bitimi hissizlikle gelir. Sevginin zıddı da nefret değildir. Nefret, sevginin simetriğidir. Bazı insanlar nefret edilmeyi haketmezler.
“”