Fatma B.

Fatma B.
@ffatos
"Doğru değil mi ama?Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?"
Sayfa 39·Kitabı okudu
Reklam
"Yarın öldügümüz zaman birisi bize sorsa:'Dünyada neler gördünüz?dese herhalde verecek cevap bulamayız.Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki..."
Sayfa 39·Kitabı okudu
"Çırılçıplak soyunarak şehrin sokaklarında koşabiliyor musun?
Sayfa 14·Kitabı okudu

Fatma B.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2024 15. kitabı
Sabahattin Ali
7.9/10 · 2.624 okunma
"Fakat ne de olsa, köylü bizim efendimizdir"dedi.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam