Evrenden bıktığımı size itiraf edeyim. Tanrı da benim kadar bıktı; nasıl üstümüze kaldığını bilmediğimiz bu aşkın sorumluluklardan bizi kurtaracak bir uykuya seve seve yatardık.
Hiç değilse, sözgelimi, bir kez olsun, ortada bir şey yokken gururum incinsin istiyordum. Ama ortada güceneceğim bir şey olmadığını bile bile kendimi o kadar zorluyordum ki, sonunda gerçekten güceniyordum. Zamanla böyle şeyler yapmaya o kadar alışmıştım ki artık kendime hakim olamıyordum. Bir ara zorla aşık olmak istedim, hatta iki kez. İnanın, büyük acılar çektim.