hu

hu
@ffaust
Evrenden bıktığımı size itiraf edeyim. Tanrı da benim kadar bıktı; nasıl üstümüze kaldığını bilmediğimiz bu aşkın sorumluluklardan bizi kurtaracak bir uykuya seve seve yatardık.
Kuvvetliyim karıcığım. Her şeye rağmen yaşamak istiyorum, ölmeyeceğim. Ve çok sonra da olsa, seni ıstıraplarının sonunda güneşe kavuturur gibi mesut edeceğim.
Sayfa 105
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birbirimizin yanında değiliz, yani ikimiz de yapayalnızız. Ve yalnızlıkta hastalık korkunç şeydir.
Sayfa 101
Edebiyat
Burada havalar soğuk, fakat benim içimde sana kavuşmak ümidi kuvvetlendikçe kâinatı güllük gülistanlık görüyorum.
Sayfa 99
Edebiyat
Başımın üstünde bir bahar güneşi, yüreğimde senin resmin, kulağımda senin sesin ve içimde sana kavuşmak ümidi bu sabah beni sarhoşa döndürdü.
Sayfa 94
Edebiyat
Her gün, güneşli havalarda bahçeye çıkıyorum. Belki de kavuşmak günleri yaklaştıkça, kim bilir belki de on on beş gün sonra seni göreceğimi düşündükçe yüreğim kabına sığmıyor. Seni sahiden görmek, sahiden uzun parmaklı ellerine dokunmak. Ve yalnız senin için yaşamak, çalışmak, yaratmak...
Sayfa 93
Edebiyat