Farah

" Sorunlarıyla dibe vurmuş olan gençler, yaşlılardan daha yalnızdır"
Anne Frank
Reklam
" Ölürler yaşayanlardan daha çok çiçek alir çünki pişmanlık minnetden daha güçlüdür"
Anne Frank
Unutmak zor derler ya.. Bence unutulmak daha zordur.🖤
1000k
" Kişilik olmak, kimse görmediği zamanda doğru olanı yapmakdır." - C.J.Watts
Insanları tanımak için yıllar değil,zor günler gerekiyomuş..
Emre