Farah

"Ben söylediklerimden sorumluyum,anladiklarinizdan değil..." Stefan Zweig.
1000k
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Senden beni hep böyle sevmeni istemiyorum ama hatirlamani istiyorum.İçimde bir yerlerde bu akşam gördüğün kişi daima yaşacacak"
Sevdiğinden soğumak ne güzel anlatilmış.
" Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi. Şimdi güzelliklerin bile çirkin" - Özdemir Asaf.
1000k
"Yanında kalmayacağın kalbe sakın dokunma. Sen bir görümlük bahar dersin Geride koskoca bir kış kalır" - Nazım Hikmet.
1000k
Sana en çok ben yakışdım.
Ben sana hep üşüyordum, Çünki kışdım. Nakışdım,bakışdım. İnkar etmiyordum da bunu Seni sevmek gibi büyük işlere Kalkışdım. Ve lutfen inkar etme ; Sana en çok ben yakışdım. Cemal Süreya
Şiir