📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir insanın gerçek yüzünü,sizinle işi bittiğinde görürsünüz.Sizden alacağını alamazsa arkanızdan demedigini bırakmaz.Bu ayna tutmak değil sevgi ve hoşgörü sınavınızdır.Kim ne yaparsa yapsın,siz onları affedin ve yolunuza devam edin."
"Herkes kendine şunu sormalı:Ben kimim?İnsan!..Peki, karşımdaki kim?O da insan! Tanrı ondan farklı bir şey mi istiyor?Asla!İkimizin de Tanrı önünde eşit yükümlülüklerimiz var..."
"İnsanlar nasıl hep bataklıkta kuru yükseltilerin üzerine basmaya çalışırlarsa,iyi insanların da öyle tepesine çıkar, çamurlu ayaklarıyla onları ezerler."