Dün 80 inde ruhu genç bedeni yaşlı dünyalar tatlısı bir nine ile tanıştım. Yolumu yolu ile kesiştirdiği için Rabbime binlerce hamdediyorum. O kadar naifti hayran kalmamak elde değil. Pamuk nineme şunu sordum: "Teyzem yoldaşın nasıl" bana "Yoldaşım sen sağol geçindi" dedi ve devam etti "o gideli kitapları eş eyledim kendime." Şu cümlenin güzelliğine bakar mısınız? "Kitapları eş eylemek" hemde 80 inde. Nuri Pakdil'in dediği gibi "Okumadığın gün karanlıktasın" okuyalım gençler daha çok daha istikrarlı ve en önemlisi şuurlu okuyalım ki şuurlanalım.
Kitabın dili ve konusu çok güzel. Kimi zaman güldürdü kimi zaman hüzünlendirdi. Nicola Tesla'ya yapılan haksızlıklar, onun insanlığa faydası olacağı için yaptığı onca hizmete telif hakkı koymaması,Edison gibi paraya tapan biri olmayışı, bir çok anlamda kişiliği ile örnek olan bir mucit.