İşleri akışına bırakayım diyorum ama Termodinamiğin ikinci yasasından çok korkuyorum. Evrende kendi haline bırakılan tüm sistemler zamanla doğru orantılı olarak düzensizliğe, daginikliga,bozulmaya doğru gider. Küçük bir arıza verdik diye komple sistemimizi bozmaya ne gerek var
Normal sözcüğü Latince Gönye anlamına gelen Norma sözcüğünden türemiş. Normallik geometrik bir hadiseymis yani, yere dik açıyla durabilenler için kullanılıyormuş.
Dönerken insan asıl kendini arkada bırakır, köşenin bu tarafında başka bir insan oluverir.Fakat arkada bıraktığı kendisi de peşini bırakmaz. Her köşe döndükçe yeni bir benlik.. en yenisi önde, en eskisi arkada... Art arda yürüyen bir sıra insan...