Güzel şeyler de çirkin manalar bulanlar çekicilikten mahrum yozlaşmış kimselerdir.Bu bir hatadır.
Güzel şeyler de güzel manalar bulanlar ise kültürlü, görgülü kimselerdir. Onlar için umut vardır.
Onlar güzel şeyler de yalnızca güzellik bulan seçilmişlerdir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz seninle başka yaradılışta insanlarız. Üstelik biliyor musun, Sonya, dün seni NEREYE çağırdığımı ancak şimdi, şu anda anladım. Ama dün seni çağırdığımda bunu kendim de bilmiyordum. Bir tek şey için seni çağırmıştım, bir tek şey için sana geldim: Beni bırakmaman için... Beni bırakmayacaksın değil mi, Sonya?