Dominik Cumhuriyeti 1961 ve 30 yıl öncesine kadarki Turijillo denen diktatörün halka çektirdiği eziyetler.Sonrasında Trujillo ya yapılan suikast sonrasında Dominik de yaşanan daha kara günler…. Beni en çok etkileyen ise Başkan Balaguer in sakin ve akıllıca hamleleri oldu. En acısı da gerçek olması. Diktatörlüğün ne olduğunu biliyoruz şaşırmamak lazım