Herkes kırsalda çiftlik kurma hayaline kapıldı.. Kendim bir şey yapayım sebze felan... Bu iyi de, az ötede komşunun telefonundaki şu konuşmasını hiç anlamadım: "Evet.. evet, Kaz Dağlarında büyük bir yer, alalım, hobi evleri yapıp satarız, şimdi herkes bunun peşinde, erken emeklilik garanti..."
Sesleri duymamak için, içeri giriyorum. Yatağa uzanıp kulaklarımı tıkamak, gözlerimi kapamak, hiç dışarı çıkmamak... Belki insanlarla kontağı kesmek.. Tüm bilgelerin izlediği, en nihayetinde insandan umudu kesmeleri, bu yolu mu izlerdi acaba?