Hüznün Siyahçası...

Hüznün Siyahçası...
@fikrimceee
Life for people, people for life. Mesafe iyidir. Ne haddini aşan olur ne de canını sıkan...
Geleceğin sana neler getireceğini bilmeden yaşamak kolay, kötü şeyler olacağını tahmin ederek yaşamak zordur.
Reklam
"Nefret, aşka dönüşebilen güçlü bir duygudur."
"Beni hiç tanımıyorsun." Hafiften sırıtırken omuzlarımı dikleştirdim, "Şerefsiz olduğunu bilecek kadar iyi tanıyorum seni, yetmez mi"
Tadı yok hülyaların, umudum solgun... Düşlerim çok hazin duygu kuşatmasında...
Gönül enstrümanındaki farklı sesler değiştirirmiş aşkın güftesini ve sevdanın o efsaneleşen bestesini bozarmış isteksizlikler.
Reklam