Bana kalırsa insanlar kılı kırk yarmak yerine gözü kara olmalılar ve işlerin üstüne üstüne gitmeliler.
Çünkü yazgı dişidir ve ona egemen olmak isteniyorsa sert davranıp okşamak gerek.
Dalkavukluktan kurtulmanın tek yolu, senin gerçeği duymaktan rahatsız olmayacağını herkesin bilmesidir.
Ama önüne gelen herkes gerçeği yüzüne söylemeye kalkarsa, bu kez de saygınlığın kalmaz.
Üç tür insan vardır:
İnsanların kimileri kendiliğinden anlar,
kimileri anlayandan öğrenir,
kimileri de ne kendisi anlar ne de başkasının dediğini anlar.
İnsanlar öylesine basittirler ve günün gereklerine uymayı öylesine iyi bilirler ki aldatmaya kalkan kişi, karşısında aldanmaya hazır birini bulur her zaman.