Kezban

Kezban
@findjk
Hayata dayanamadığımız için espri yapıyoruz.
Reklam
Işığın savaşçısı bir işe girişirse sonuna kadar yolundan dönmez.
Hedef ne kadar zorlu olursa olsun, engelleri aşmanın bir yolu hep bulunur.