Rojin

Rojin
@fiora_
Jîyanek bé hévî Mirinek bé denge
Yaşamlarımızı alabilirler değil mi Gustina? Ama ne sevgimizi alabilirler ne de onurumuzu.
Reklam
Cesaretini ve vicdanını yitirmiş bir insanın görünümü ,bedeni sakatlanmış bir insanın görünümünden berbattır
Bir kez daha yineliyorum ,bizler mutluluk için yaşadık ,bunun için mücadeleye girdik ve bunun için ölüyoruz . Hüzün adımızla anılmasın
Dilim kanayan diş etlerimi yoklayarak kaç dişimin döküldüğünü anlamaya çalışıyor .saymakla bitmiyor.
Sayfa 27
"Kendi omzuna tırman, başka nasıl yükselebilirsin ki!" ~Friedrich Nietzche~