İlk defa Zülfü Livaneli okudum ve eminim ki bu son okuyuşum olacak. Güzel tasvirler ve şiirsel dilden çok uzak, okuyucuyu hikayeye katamayan bir kitap. Konu ve karakterlerin derinliğini gerçekten hiç göremedim. Belki daha iyi kitapları vardır ama şöhretinin çoğunu siyasi görüşlerine dayamış gibi.
Müzisyen, yazar ve politikacı... Herşeyi yapabilen insan, aslında hiçbir şeyi yapamazmış.