Bir savaş kitabı... Subay abimden aldığım en güzel hediye... Okumanızı tavsiye ediyorum.. Sanki okurken savaş alanında ben de varım.. Fevkalade güzel bir kitap.
Hayatımda okuduğum en güzel kitap olabilir. Tekrar tekrar okuyorum. Hiç sıkılmadan... Kitabı okurken yaşıyorum. Türlü türlü karakterlerle bürünüyorum. Zaten kitap okurken karakteri yaşamazsak ne okuduğumuzu anlamayız.