Bihter neyi itiraf edecek Firdevs hanım behlülle ne ilgisi var ;)
Aşkın mezarı yoktur; çünkü gömülemez. 🖤 Bihter Ziyagil’in ölüm yıl dönümüymüş Ahh beee 🥺
"Kim bilir, belki de umutların tümden kesildiği hayata cehennem diyoruz." 📍 Aşıklara Yer Yok, Tarık Tufan Kitabı beğenerek okudum. Aşk ve takıntı kitapta çok güzel işlenmiş. Yazarın, Orhan'ın Firdevs'e olan duygularını bizlere çok net bir şekilde geçirdiğini düşünüyorum. Özellikle Orhan'ın Saklıkuyu'ya gittiği ve orada yaşadıklarının anlatıldığı bölümleri çok sevdim. Kitabı genel olarak beğendim. Kitapta bir sürü mükemmel cümle vardı, çiz çiz bitmedi. Tarik Tufan'ın eserleriyle henüz tanışmamış olanlar varsa bence tanışmalılar. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar🌿
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İmam Ahmed bin Hanbel’e soruldu: "Rahatlık ne zaman Ya İmam?" Dedi ki: "Cennete attığın ilk adımda." "Ey nefis, biraz yoruluver! Yoruluver ki Firdevs cennetinde rahat edesin." İbnü`l-Cevzî
aptallık maalesef Bihter'e özgü değil
Sahici bir şey... Nedir ki? Duygular değil, akıl bilinçaltına yenik, ruh yitik... O halde ben, kim? Şimdi bir şeye inanmak yeniden imkansız. Savaşa gider gibi zırhlanmanın hırsı içimde. Fethedilmesin diye inşaasını sürdüğüm kale Firdevs için değil miydi? Firdevs ya niye beni cezbetmedi? Bu işte hep bir terslik ya da hep ben de bir yanlışlık... Susturulmuşluğun gücü ve bağımsızlığıyla sörf halindeyim, hükmediyorum içimdeki denizlere Arayışı unutmanın aptallığı mı bu? Yoksa arayışa başladığım yerde miyim ben yine?
Firdevs her zaman haklıydı bihter ise aşıktı...
“Düşler dünyasında yaşıyorsun, Firdevs.”
Alıntı