"Kim bilir, belki de umutların tümden kesildiği hayata cehennem diyoruz."
📍 Aşıklara Yer Yok, Tarık Tufan
Kitabı beğenerek okudum. Aşk ve
takıntı kitapta çok güzel işlenmiş. Yazarın, Orhan'ın Firdevs'e olan duygularını bizlere çok net bir şekilde geçirdiğini düşünüyorum. Özellikle Orhan'ın Saklıkuyu'ya gittiği ve orada yaşadıklarının anlatıldığı bölümleri çok sevdim.
Kitabı genel olarak beğendim. Kitapta bir sürü
mükemmel cümle vardı, çiz çiz bitmedi.
Tarik Tufan'ın eserleriyle henüz tanışmamış olanlar varsa bence tanışmalılar. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar🌿