Keşfet nikâbını yeri göğü münewer et Bu âlem-i anâsırı firdevs-i enver et Zeynep Hatun
Bihter neyi itiraf edecek Firdevs hanım behlülle ne ilgisi var ;)
Aşkın mezarı yoktur; çünkü gömülemez. 🖤 Bihter Ziyagil’in ölüm yıl dönümüymüş Ahh beee 🥺
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kim bilir, belki de umutların tümden kesildiği hayata cehennem diyoruz." 📍 Aşıklara Yer Yok, Tarık Tufan Kitabı beğenerek okudum. Aşk ve takıntı kitapta çok güzel işlenmiş. Yazarın, Orhan'ın Firdevs'e olan duygularını bizlere çok net bir şekilde geçirdiğini düşünüyorum. Özellikle Orhan'ın Saklıkuyu'ya gittiği ve orada yaşadıklarının anlatıldığı bölümleri çok sevdim. Kitabı genel olarak beğendim. Kitapta bir sürü mükemmel cümle vardı, çiz çiz bitmedi. Tarik Tufan'ın eserleriyle henüz tanışmamış olanlar varsa bence tanışmalılar. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar🌿
İmam Ahmed bin Hanbel’e soruldu: "Rahatlık ne zaman Ya İmam?" Dedi ki: "Cennete attığın ilk adımda." "Ey nefis, biraz yoruluver! Yoruluver ki Firdevs cennetinde rahat edesin." İbnü`l-Cevzî
aptallık maalesef Bihter'e özgü değil
Sahici bir şey... Nedir ki? Duygular değil, akıl bilinçaltına yenik, ruh yitik... O halde ben, kim? Şimdi bir şeye inanmak yeniden imkansız. Savaşa gider gibi zırhlanmanın hırsı içimde. Fethedilmesin diye inşaasını sürdüğüm kale Firdevs için değil miydi? Firdevs ya niye beni cezbetmedi? Bu işte hep bir terslik ya da hep ben de bir yanlışlık... Susturulmuşluğun gücü ve bağımsızlığıyla sörf halindeyim, hükmediyorum içimdeki denizlere Arayışı unutmanın aptallığı mı bu? Yoksa arayışa başladığım yerde miyim ben yine?
Firdevs her zaman haklıydı bihter ise aşıktı...