Daha önce Zweig okuduysanız sürükleyiciliğine elbet şaşırmayacaksınız, ben de şaşırmadım.
Hayatı başkalarının istekleri doğrultusunda değil de ne olursa olsun kendi isteklerimizle yaşamamız gerektiğini size en uç örneklerden anlatıyor. Toplumun güya gerektirdiklerinden kendinizi soyutlamanız gerektiğini anlatıyor özünde.
Mutlaka okumalı ve kendi hayatınızın iplerinin kendi elinizde olduğunu tekrar hatırlamalısınız.
O günden beri kendimi hiçbir konuda kısıtlamıyorum çünkü toplumun yargılarını ve normlarını asılsız buluyorum ve ne başkalarından ne de kendimden çekiniyorum.