Bu dünyada inandığım bir tek şey varsa,o da bir insanın başka bir insanın hayatına karışmaya hakkı olmadığıdır. Insan dilediğini,istediğini yapmalı. Evet, belki bir insan başkasına yardım eder,ama ne yapması gerektiğini söyleyemez.
Ama insan bu kadar cesareti nereden buluyor,kendi türüne karşı bu kadar güveni nasıl besliyor ? Bu kadar inancı insana verebilecek pek az şey var dünyada.