Kendisine yönelik her türlü çatlak sesi,daha yüksek çıkmasın diye anında boğmaya çalışan kişinin de,kendi değeri hakkında zayıf bir kanaati var demektir.
Kendi kendime soruyorum,saygı sevgiye nazaran daha temel bir kavram değil mi?Aynı zamanda daha uygulanabilir...
...
Sevmediğime ya da benden farklı olana da saygı duyabilirim. Ama onları sevmek?