'Dostla mertçe konuş, düşmanı idare et" diyor. İdare etmek ne demektir? Yüzüne gülersin, noksanını görmezsin, yüzüne vurmazsın hoş tutarsın.... İdare etmek imkanı varken kavga etmek yersizdir, kendini yormaya lüzüm yoktur ama öyle insanlar vardır ki onları idare ettiğine bile değmez. Peki, ne yapalım? Hiç karşılaşmamak, yani onunla aynı ortamda bulunmamak için elinden geleni yapmak en karlısıdır, diyor vesselam.