Mutlak mutluluk kaygılandırıyordu beni. Birilerinin o mutluluğa üç el kurşun sıkacağı korkusuyla uyanıyordum. Öldürülmesindense hiç yaşanmasın diye uğraşıyordum sanki.
Neden gittiğini hiç sorgulamadım. Kalsaydı ne olacaktı ki? Hem bir şey olmasını değil, o imkansızlığı birlikte yaşamayı seviyordum ben. Gitti ve ben kitaplara gömüldüm.