Bu güzel aciklamaniz icin tesekkür ederim.. ama aklima birsey takildi. Şimdi dediğinize göre amaciniz wattpada okunmak , değil mi? Bu yüzden özgür düşunce icinde yazmak yerine. Toplumun nasil daha dikkatini cekerim diye özellikle ortalayamaya göre siz sekillenmiyormusunuz? Beni kesinlikle yanliş anlamayin. Merakimdan soruyorum. Yoksa yorumunuz çok değerli ve güzel.