Neden nefesini tüketiyorsun ki? Ne demişler 1000 zeki bir aptalla baş edemezmiş. Bence kabullen bende degisim olmiyicak. Sen en azindan nefesini tüketme. Ve neden olmasin ki. Tıp sektorü bir gün ona da ulasir belki. Ama hadi bir imam(tarikat lideri gibi) sana modern ilimler ogretmeyi denesin . Bakalim becerebilicek mi?