Yegenimin önerisiyle aldım kitabı.Degişik,eğlenceli oldugunu söylemisti.Gerçekten de öyleydi.
Kitabın en ilgi cekici olan yanı bence 5 yaşındaki bir cocugun agzindan anlatilmasiydi. Alper Kamu 5 yasında olmasina ragmen büyüklere taş çıkaran bir zeka ve cesarete sahipti.Zaten çoğu yerde Alper in sadece 5 yaşinda oldugunu unuttum. Zehir gibi bir hafiyenin bir cinayeti aydınlatması akıcı ve cok dogal bir dille anlatılmıştı.
Genel olarak bu kitabı begendim. Yazarın degisik bir tarzı oldugunu söyleyebilirim. Fantastik polisiye olmasına ragmen bir çok alıntı yapılabilecek olması da kitabın artılarındandı.
Adalet denen sey bir yalandan ibaretti.Insanlar suç isledikleri icin değil suç işlenmemesi gerektiği icin cezalandırılıyordu. Sistem gaddarca bir caydırıcılık üstüne kurulmuştu.