Yine o aynı hafif bezgin edayla, bana yalnızca, yaptığımdan pişman olup olmadığımı sordu. Düşündüm ve gerçek anlamda pişmanlıktan ziyade, bir tür sıkıntı duyduğumu söyledim.
...seni kendinden uzaklaştıran, ama senden sonsuza kadar ayrılmamanın özlemini çeken biri olarak; seni unutmaktan daha değerli bir umudu, unutulmaktan daha büyük bir korkusu olmayan biri olarak düşün beni.