Unutmak, yanlışları tekrarlatması bakımından sakıncalıdır. Aptallar, unuturlar. Unutmak cahilliğe yol açar. Kinciler, unutmaz ve bilgilerini kendilerini de yok edecek yönde harcarlar. Akıllılar, unutmayan ama bilgilerini kendileri ve idealleri için olumlu enerji ve çevirebilenlerdir.
Her insan değerlidir, öyle olmalı ama neden saklamalı, hiç tanışmamış olsak, uzaktan bile olsa, sevdiklerimiz daha değerlidir! Hele tanıyıp da buna rağmen sevebildiklerimiz!..