Bence de yaşamın akışı her şeyin daha büyük bir bütünün parçası olduğunu kabul edebilmekle ilgili. Her bir su molekülünün nehrin bir parçası olarak kabul edebilmekle, acıyla kıvrandığım anlarda beni rahatlatan şey bu…
Çünkü pisliğin ortalığı sardığı bu zamanda iyiliğin af dilemesi gerekiyor kötülükten. Evet, önünde eğilip sana iyilik etmeme izin ver demesi gerekiyor..