B.Helen

B.Helen
@flamma
"İçimdeki her şey ölmüş; sanki yalnızca kötülük kalmış..."
...günahın çekiciliğinden gelen başkaldırının gururuyla ve gizli bir keyifle kendisinin taşıması gereken yükü taşıyan biçimsiz gölgeye gülümsedi.
Reklam
Ben duygularımın merhametinde olmak istemiyorum. Onları kullanmak, onlardan keyif almak ve onları yönetmek istiyorum.

B.Helen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
10 günde okudu
·
2020 3. kitabı
·
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,3bin okunma
Ne yaparlarsa yapsınlar da, beni lanet bir mezara tıkmasınlar. Pazar günleri millet gelip karnınızın üstüne bir sürü çiçek filan koyacak, daha bir sürü zırvalık. Öldükten sonra çiçeği kim ne yapsın? Yani...
Reklam