Aramız iyi değil; onu görmek bana her zaman acı verir, ama ondan kaçınmak için bir sebebim yok, olanı da bütün dünyaya söyleyebilirim zaten...feci bir istismar edilme duygusu ve ona karşı ıstırap dolu pişmanlıklar.
Kitabı çok beğendim. Biraz daha mektup içerikli kitap olduğu için bazı kişiler sıkılabilir ama ben sıkılmadım çünkü bayağı bir ağladım, duygularım daha da kamaştı
Duyguları belirtmek lazım
1k bu yüzden güzel.
Ne ise kitaba gelim biraz konu Sabahattin olunca okumayın demek olmaz
Harika bir kitap
Özlem, aşk ve bolca sevginin , sadıklığın yoğun olduğu bir kitap.
Ama başta karısına olan sevgisi tavandayken evlendikten sonra umursamamasi biraz kötü.
Klasik erkeğe dönüştü.
Ama yine de okunur
Tavsiye ederimmmmm :-)<3
Sonra öyle "Ben resimdeki gibi güzel değilim" diye yazma.
Hem ben de öyle resimde göründüğü gibi kerli ferli bir adam değilim, kısacık boylu , ak saçlı bir yarı ihtiyarım.