şerife

şerife
@fleuRuby
·°‧₊˚♡⋆༉‧₊˚ "Birine altı çizili kitaplarınızı vermek, yaralarınızı emanet etmektir bir bakıma..." open.spotify.com/playlist/4rcjaj...
seven sevdiğine gitmez miydi? çabalamaz mıydı ? ben hep öyle duydum. öyle gördüm. öyle öğrendim. ama bazı küçük şeyleri büyütüp de bahane üretip kendimizi kandırmamak gerekiyormuş bir insan seviyorsa çabalar, adım atar, yanında olsun ister, iyi gününde köyü gününde yoldaşı olmak ister ama demekki o..
İnsan ve Duygular
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
Niçin rüzgârlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?
sabahattin ali·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim.
Sayfa 189·Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
Sayfa 86·Kitabı okudu