seven sevdiğine gitmez miydi? çabalamaz mıydı ? ben hep öyle duydum. öyle gördüm. öyle öğrendim. ama bazı küçük şeyleri büyütüp de bahane üretip kendimizi kandırmamak gerekiyormuş bir insan seviyorsa çabalar, adım atar, yanında olsun ister, iyi gününde köyü gününde yoldaşı olmak ister ama demekki o..
Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.