Ne yana baksak ekran görüyoruz. Allah (Celle Celâluhu) aşkına nereden çıkıyor bunca ekran ve neden? Kim koyuyor bu ekranları karşımıza? Birileri bütün enerjimizi ve dikkatimizi sömürerek bizim bu ekranlara bakmamızı istiyor şüphesiz. Biraz dikkatimiz dağılır gibi olsa, azıcık kafamızı kaldırır gibi olsak; hemen “Dur, o tarafa bakma; bak ne izleteceğim sana!” diyorlar bize, görmemiz gereken asıl meselelerin farkına varmayalım diye. Filistin'i Suriye'yi, Arakan'ı, Doğu Türkistan'ı görmeyelim diye türlü maskaralıklar izletiyorlar. Biz de işimizi gücümüzü bırakıp, ailemize, ibadetimize, Allah'a (Celle Celâluhů) ayırmamız gereken vakitten çalıp onların dediklerini yapıyoruz. Öyle alakadarız ki hepsiyle; diziler, filmler, maçlar, rezil yarışma programları, magazin kanalları derken gözümüz başka hiçbir şeyi görmez hâle gelmiş vaziyette...